حل مشکل تاریک ماندن صفحه سونی اکسپریا بعد از هر مکالمه

اگر صاحب گوشی سونی اکسپریا هستید این مطلب را بخوانید چون قصد داریم از راه حل یکی از مشکلات این گوشی بگوییم. چگونگی حل مشکل تاریک باقی ماندن صفحه گوشی Xperia™‎ بعد از هر تماس تلفنی. موضوعی که شاید برای شما هم اتفاق بیفتد.

معمولا بعد از اینکه موبایل را روی گوشتان قرار می دهید تا زمانی که تمام شود صفحه گوشی خاموش می گردد این کار برای این است که صفحه لمسی به طور تصادفی فعال نشود. اما ممکن است بعد از اینکه تلفن همراهتان را از روی گوشتان برداشتید هم چنان صفحه خاموش بماند. اگر این اتفاق برایتان رخ داد برای حل آن مراحل زیر را انجام دهید:

– یک راه حل موقت برای این موضوع فشار دادن دکمه روشن/خاموش است. اگر صفحه روشن نشد، کلید روشن/خاموش را دوباره فشار دهید.
– اطمینان پیدا کنید که فیلم محافظ موقتی که هنگام خرید دستگاه Xperia™‎ روی صفحه قرار داشته است را برداشته‌ اید. این فیلم فقط برای محافظت از صفحه هنگام حمل و نقل طراحی شده است و به آسانی جدا می شود.
– اگر از فیلم محافظ صفحه برای دستگاهتان استفاده می‌ کنید چک کنید که این فیلم به طور ویژه برای مدل Xperia™‎ شما در نظر گرفته شده باشد. مهم است فیلم محافظ صفحه، حفره‌هایی با جای گیری صحیح داشته باشد تا حسگر مجاورت مسدود نشود. برای تأیید مکان دقیق حسگر مجاورت مدل Xperia™‎ خود، به تصویر نمای کلی در راهنمای کاربری مراجعه کنید.
– دستگاهتان را خاموش و دوباره روشن کنید تا همه برنامه‌ های درحال اجرا خاموش شوند. بعد از این کار حافظه پاک می شود و گاهی این مشکل را حل می کند.
– دستگاهتان را به‌ روزرسانی کنید تا مطمئن شوید که از کارآیی بهینه و آخرین بهبودها استفاده می کنید.
– از برنامه Xperia™ Companion برای اجرای تعمیر نرم افزار جهت بازنشانی دستگاه استفاده کنید. دقت کنید که هنگام تعمیر نرم افزار، همه داده‌ها از حافظه داخلی دستگاهتان حذف نمی‌ شوند. برای مثال محتوایی که روی کارت SD ذخیره کرده‌ اید، مثل عکس، ویدیو و موسیقی از مواردی است که با این عملیات حذف نمی گردد.

– پشتیبان گیری از داده‌ها با استفاده از کامپیوتر:

۱- مطمئن شوید Xperia™ Companion برای Windows یا Mac OS در رایانه Mac® نصب شده است.
۲- دستگاه خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.
۳- نرم‌افزار Xperia™ Companion را باز کنید. پس از چند لحظه، کامپیوتر دستگاه شما را شناسایی می کند.
۴- در صفحه اصلی پشتیبان گیری را انتخاب کنید.
۵- برای پشتیبان گرفتن از داده‌های دستگاهتان، دستورالعمل های روی صفحه را انجام دهید.

– تعمیر نرم‌ افزار دستگاه با استفاده از Xperia™ Companion

۱- قبل از انجام تعمیر نرم‌افزاری، مطمئن شوید اطلاعات کاربری Google™‎ خود را می دانید. بسته به تنظیمات امنیتی تان، ممکن است نیاز باشد برای شروع دستگاه بعد از تعمیر نرم افزاری، آن‌ ها را وارد کنید.
۲- مطمئن شوید Xperia™ Companion برای Windows یا Mac OS در رایانه Mac®‎ نصب شده است.
۳- اگر Xperia™ Companion به طور خودکار باز نشد، آن را اجرا کرده و را از روی صفحه انتخاب کنید.
۴- برای آنکه نرم افزار را دوباره نصب کرده و تعمیر را تکمیل کنید دستور العمل‌ های روی صفحه را دنبال نمایید.

Total 1 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

ارسال دیدگاه